آیفون SE بدون قرعه‌کشی + بورسیه کامل آفرینش + ۳ کارگاه آنلاین رایگان
یک رفرنس عالی برای گرامر آیلتس

یک رفرنس عالی برای گرامر آیلتس

یک رفرنس عالی برای گرامر آیلتس

کتاب Practical English Usage مانند کتاب مقدسی برای گرامر در زبان انگلیسی است و اکثر اساتید و حتی کاربران نیتیو انگلیسی مدام به آن رجوع می‌کنند. کتاب مانند یک دیکشنری تقسیم بندی شده است و ما توصیه میکنم که مدخل ها و موضوعات مورد علاقه خود را در فهرست اولیه پیدا کرده، و سپس به صفحه مورد نظر رفته و “همه نکات گرامری” مربوط به آن همراه با مثال های واقعی و عالی را بخوانید! این اغراق نیست: تقریبا همه نکات در مورد یک موضوع گرامری و یا استفاده درست از یک واژه، با مثال به شما ارائه شده است. کتاب همانند ترکیبی است از یک کتاب کامل گرامر، یک کتاب usage واژگان و املا و یک کتاب common mistakes، همه و همه فقط در یک جلد! توصیه ما:
  •  آنهایی که دو ماه و کمتر تا امتحان آیلتس خود وقت دارند، فقط موضوعات و مشکلاتشان را از فهرست پیدا کرده و صفحه مورد نظر را بخوانند.
  •  آنهایی که وقت بیشتری دارند، کتاب را از ابتدا بخوانند.
به هر دو گروه توصیه می شود که به جز رفع اشکال و غلط نگفتن و ننوشتن، جملات مثالی کتاب را در اسپیکینگ و رایتینگ خود نیز به کار برند.
Practical English Usage
مقالات مرتبط
3 نظر
سارا

سلام من کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی دارم و چند سال است که از این کتاب استفاده می کنم بسیار عالی وسلیس است البته باید پایه گرامری خواننده متوسط به بالا باشد.

pedram

میشه بجای گرامر بتی آذر (ابی) این و بخونیم ?

Mahmood

Tnx

نظرات بسته شده‌اند.