شروع ثبت نام کلاسهای آنلاین ترم خرداد
0
روز
0
ساعت
0
دقیقه
0
ثانیه
نکاتى مهم در مورد پارت دو اسپیکینگ

نکاتى مهم در مورد پارت دو اسپیکینگ

 
  1. در این بخش به شما یک تسک کارد یا کیو کارد داده مى شود که بر روى آن ۴ سوال ساده نوشته شده است، البته سوال چهارم به توصیف و توضیح بیشترى نیاز دارد و معمولا با فعل explain شروع مى شود.
  2.  یک دقیقه وقت همراه با یک تکه کاغذ و یک مداد به شما داده مى شود تا خود را آماده کنید. در این یک دقیقه فقط به نوشتن واژه هاى کلیدى که پاسخ هاى طولانى تر راتداعى مى کنند اکتفا نمایید.
  3.  پس از پایان یک دقیقه ممتحن به شما مى گوید که شروع کنید. شما حداقل یک دقیقه و حداکثر ٢ دقیقه زمان براى صحبت کردن دارید. ( اگر زیر یک دقیقه صحبت کنید از شما نمره کم خواهد شد و اگر بیش از ٢ دقیقه صحبت کنید مشکلی نیست و نمره بیشترى هم نخواهید گرفت و ممتحن شما را متوقف مى کند.) توجه کنید که در این زمان هم سؤالات و هم برگه خود را در اختیار دارید. با نگاه به آنها و کمک گرفتن از کى وردهایى که نوشته اید سعى کنید بى وقفه صحبت کنید تا اگزمینر شما را متوقف کند.
  4.  لازم به ذکر است که اگر یکى از سوال ها را نفهمیدید یا سهوا جواب ندادید، نگران نباشید، نمره اى از شما کم نمى شود. چگونه گفتن بسیار مهم تر از چه چیزى گفتن است. (البته این فقط در اسپیگینگ صدق مى کند و نه در رایتینگ).
  5.  تلفظ درست، روان صحبت کردن، واژگان درست و سطح بالا و گرامر درست و سطح بالا ۴ فاکتورى هستند که هر کدام یک چهارم یا ٢۵ ٪‏ نمره نهایى شما را شکل مى دهند.
  6. لبخند، تماس چشمى و نگرش مثبت هنگام صحبت کردن فراموش نشود.( این ها نمره اى ندارند اما به چهار فاکتور فوق کمک مى کنند که بهتر دیده شوند.)
مقالات مرتبط