شروع ثبت‌نام کلاس‌های آنلاین ترم اردیبهشت
بهترین سریال‌ها جهت تقویت زبان انگلیسی

بهترین سریال‌ها جهت تقویت زبان انگلیسی

سایت‌های بسیاری در اینترنت به بررسی بهترین سریال‌ها جهت تقویت زبان انگلیسی پرداخته‌اند. ما تمامی این منابع را با دقت بررسی کرده‌ایم و در نهایت برآیندی از بهترین آنها را در این مطلب معرفی خواهیم کرد. ۱۰ سریال برتر و مورد تأیید جهت یادگیری زبان، تقویت Listening و Speaking در این پست معرفی‌شده‌اند. پیشنهاد می‌کنیم در همین زمینه مقاله ۱۰ فیلم برتر جهت تقویت زبان انگلیسی و تکنیک Shadowing جهت تقویت Speaking را نیز مطالعه نمایید.

۱۰- سریال Modern Family

سریال خانواده ی امروزی Modern Family و یا مدرن فامیلی ، یک سریال خارجی در ژانر کمدی ساخته ی کریستوفر لوید و استیون لویتان می باشد که فصل اول آن در سال 2009 از شبکه ABC پخش شد. در سال ۲۰۱۰ این مجموعه توانست جایزه بهترین کمدی جوایز امی را به همراه چهار جایزه دیگر امی از آن خود کند. فصل اول تا سوم این مجموعه در قالب ۷۲ قسمت ۲۲ دقیقه‌ای ساخته و پخش شده‌اند. فصل چهارم این سریال در ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۲ به نمایش در آمد. در این سریال تلویزیونی ۳ خانواده که از قشر نسبتاً مرفه آمریکا هستند با روابط خانوادگی، به یک دیگر مربوط شده و داستان زندگی آن‌ها به صورت طنز به تصویر کشیده می‌شود. سریال به خانواده های «جی پریچت»، دخترش «کلر» و پسرش «مایکل» که همه در لس آنجلس زندگی می کنند می پردازد. «کلر» مادر خانه داری است که همسر «فیل دانفی» است و سه بچه دارد. جی با «گلوریا»، دختر جوان کلمبیایی ازدواج کرده است و به او کمک می کند تا پسر نونهالش را بزرگ کند. «مایکل» و پارتنرش «کامرون تاکر»، کودکی ویتنامی بنام «لیلی»، را به فرزند خواندگی گرفته اند …

سریال جهت تقویت زبان انگلیسی

۹- سریال The Simpsons

سیمپسونز (The Simpsons) یا سیمپسون‌ها، کارتون پویانمای آمریکایی است که نخستین‌بار در دسامبر ۱۹۸۹ از شبکه تلویزیونی فاکس به صورت مجموعه‌ای تلویزیونی نشان داده شده‌است و از آن به بعد هر هفته پخش می‌شود. خالق سیمپسون‌ها، مت گرونینگ است. این مجموعه با بیش از ۵۰۰ قسمت، رکورددار پرقسمت‌ترین مجموعهٔ تلویزیونی جهان است. ماجراهای این مجموعه، در شهری به نام اسپرینگ‌فیلد اتفاق می‌افتد. بیشتر شهروندان اسپرینگ‌فیلد زردرنگ هستند و همگی آنها (به غیر از چند استثنا) تنها ۴ انگشت در هر دستشان دارند…

سریال جهت تقویت زبان انگلیسی

۸- سریال Grey’s Anatomy

آناتومی گری Grey’s Anatomy یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی در ژانر درام پزشکی است که از ۲۷ مارس ۲۰۰۵ توسط شبکه ABC آمریکا پخش می‌شود. داستان اصلی این مجموعه تلویزیونی پیرامون زندگی چند دانشجوی پزشکی است که برای ادامه تحصیل و کسب تخصص جراحی به بیمارستان گریس شهر سیاتل، واشینگتن ایالت واشینگتن آمریکا Seattle Grace Hospital وارد می‌شوند. شخصیت اصلی داستان که در ضمن راوی داستان نیز هست، دختری به نام مردیت گری است.
این سریال در سال ۲۰۰۶ برنده جایزه گلدن گلوب برای بهترین سریال درام شد. هم‌چنین دو بار در سال‌های ۲۰۰۶ و ۲۰۰۷ برندهٔ جایزه بهترین سریال درام از جشنواره امی شده‌است.

بهترین سریال ها جهت تقویت زبان انگلیسی

۷- سریال How I Met Your Mother

آشنایی با مادر How I Met Your Mother یک مجموعه تلویزیونی کمدی آمریکایی محصول شبکه سی‌بی‌اس است که برای اولین بار در ۱۹ سپتامبر ۲۰۰۵ پخش شد. این مجموعه توسط کارتر بیز و کریگ توماس ساخته شده‌است.

در این سریال، باب سگت به عنوان صدای آیندهٔ بازیگر اصلی، تد موزبی (جاش ردنر)، در سال ۲۰۳۰ به پسر و دخترش خاطراتی را یادآوری می‌کند که منجر به ملاقات او با مادرشان (همسر تد) شده‌است، که داستان را از قسمت اول به زمان گذشته برمی‌گرداند و خاطرات را نقل می‌کند. کاراکترهای اصلی دیگر آشنایی با مادر مارشال اریکسن (جیسون سیگل)، رابین شرباتسکی (کوبی اسمالدرز)، بارنی استینسون (نیل پاتریک هریس) و لیلی آلدرین (آلیسون هانیگان) می‌باشند.

آشنایی با مادر از نظر منتقدان سریال موفقی توصیف شده‌است. این مجموعه تاکنون برنده پنج جایزهٔ امی شده و در سال ۲۰۰۹ نیز نامزد دریافت جایزه بهترین سریال کمدی شد. فصل نهم فصل پایانی این سریال بود در آوریل سال ۲۰۱۴ به پایان رسید.

بهترین سریال ها جهت تقویت زبان انگلیسی

۶- سریال The Big Bang Theory

تئوری بیگ بنگ The Big Bang Theory یک مجموعه تلویزیونی در گونه کمدی موقعیت است که از شبکه سی‌بی‌اس پخش می‌شود. چاک لوری و بیل پریدی سازندگان این مجموعه تلویزیونی هستند. پخش این مجموعه از ۲۴ سپتامبر ۲۰۰۷ آغاز شد.

محوریت مجموعه بر روی ۵ کاراکتر می‌باشد. لئونارد هافستادر و شلدون کوپر، که دو دوستِ هم اتاقی هستند و همسایهٔ روبه‌رویی آن‌ها پنی که بازیگری ناموفق و پیش‌خدمت رستوران است و دو دوست غیراجتماعی آن‌ها مهندس هوافضا هاوارد والوویتز و متخصص فیزیک نجومی راجش کوترپالی، ۵ کاراکتر این مجموعه هستند. هوش و نبوغ این ۴ شخصیت مرد و عدم موفقیتشان در روابط اجتماعی در تضاد با کاراکتر پنی است که فردی محبوب و دارای روابط اجتماعی گسترده‌است موجب ایجاد صحنه‌های کمدی در مجموعه می‌شود.

بهترین سریال ها جهت تقویت زبان انگلیسی

۵- سریال Sherlock

شرلوک Sherlock یک مجموعهٔ تلویزیونی بریتانیایی است که داستان آن به‌روز شدهٔ داستان‌های کارآگاهی شرلوک هولمز اثر آرتور کانن دویل است. این اثر توسط استیون موفات و مارک گیتیس ساخته شده‌است و در آن بندیکت کامبربچ در نقش شرلوک هولمز و مارتین فریمن در نقش جان واتسون ایفای نقش می‌کنند. از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۷، چهار فصل از سریال تولید و پخش شده‌است. هر چهار فصل شرلوک دارای سه اپیزود نود دقیقه‌ای است. همچنین اپیزود ویژه کریسمس سریال نیز در تاریخ اول ژانویه ۲۰۱۶ به روی آنتن رفت. شرلوک محصول مشترکی از شبکه بریتانیایی بی‌بی‌سی و شبکه آمریکایی دبلیوجی‌بی‌اچ می‌باشد. مارک گیتیس، استیون موفات، سو ورچو و ربکا ایتون مدیران تولید سریال هستند. شرلوک به‌طور گسترده‌ای در کاردیف ولز و لندن فیلمبرداری شده‌است. اصلی‌ترین لوکیشن سریال نیز که خانه شماره ۲۲۱ بیکر می‌باشد نیز در شمال لندن قرار دارد.

شرلوک با تحسین گسترده منتقدان و تماشاگران همراه بود و نقدها و نظرات مثبت بسیاری دریافت کرد.منتقدان قلم داستانی و شخصیت پردازی، کارگردانی و قدرت تیم بازیگری، به خصوص بندیکت کامبربچ را ستودند. شرلوک نامزد و برنده جوایز متعددی همچون جایزه امی، جایزه گلدن گلوب و بفتا شد. شرلوک در شصت و ششمین جوایز امی ساعات پربیننده موفق شد سه جایزه برترین بازیگر نقش اول مرد سریال درام برای بندیکت کامبربچ، برترین بازیگر نقش مکمل مرد سریال درام برای مارتین فریمن و برترین فیلم‌نامه سریال درام برای استیون موفات را بدست آورد. همچنین اپیزود ویژه کریسمس سریال نیز برنده بهترین فیلم تلویزیونی از این مراسم شد. همچنین شرلوک در سال ۲۰۱۱ برنده جایزه پیبادی شد. شرلوک در ۱۸۰ کشور دنیا پخش و دیده شده‌است. فصل سوم این سریال موفق شد رکورد پربیننده‌ترین برنامه از سال ۲۰۰۱ تاکنون در بریتانیا را بنام خود ثبت کند.

سریال جهت تقویت زبان انگلیسی

۴- سریال House of Cards

خانه پوشالی House of Cards نام یک سریال سیاسی-هیجانی آمریکایی است که محصول سال ۲۰۱۳ میلادی است. این سریال در ۷۳ قسمت، به کارگردانی بو ویلیمن و ساخته دیوید فینچر، کوین اسپیسی، اریک راث، اندرو دیویس و مایکل دابز است که از شبکه نتفلیکس منتشر شده‌است. این سریال برگرفته از سریالی بریتانیایی به همین نام ساخت بی‌بی‌سی و نیز رمانی با همین نام نوشته مایکل دابز است که خودش عضو حزب محافظه‌کاران بریتانیا بود. از فصل اول تا پنجم تمرکز داستان بر روی شخصیتی به نام فرانک آندروود است که می‌خواهد مقام ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا را اشغال کند. در فصل ششم شخصیت اصلی داستان همسر وی کلر آندروود است. این سریال برنده جوایزی نیز شده‌است.

نتفلیکس در ۸ آبان ۱۳۹۶ اعلام کرد که پس از اتهامات سوء رفتار جنسی کوین اسپیسی، بعد ششم خانه پوشالی آخرین فصل این سریال خواهد بود. در ۱۲ آبان ۱۳۹۶ نتفلیکس اعلام کرد که اسپیسی از این سریال اخراج شده‌است. در ۱۳ آبان ۱۳۹۶ اعلان شد که فصل ششم در هشت قسمت و بدون حضور اسپیسی ضبط خواهد شد. فصل ششم این سریال در ۱۱ آبان ۱۳۹۷ منتشر شد.
نتفلیکس در ۸ آبان ۱۳۹۶ اعلام کرد که پس از اتهامات سوء رفتار جنسی کوین اسپیسی، بعد ششم خانه پوشالی آخرین فصل این سریال خواهد بود. در ۱۲ آبان ۱۳۹۶ نتفلیکس اعلام کرد که اسپیسی از این سریال اخراج شده‌است. در ۱۳ آبان ۱۳۹۶ اعلان شد که فصل ششم در هشت قسمت و بدون حضور اسپیسی ضبط خواهد شد. فصل ششم این سریال در ۱۱ آبان ۱۳۹۷ منتشر شد.

بهترین سریال ها جهت تقویت زبان انگلیسی

۳- سریال Game of Thrones

بازی تاج‌وتخت Game of Thrones یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی به سبک خیال‌پردازی حماسی است که توسط دیوید بنیاف و دی. بی. وایس برای شبکه اچ‌بی‌او ساخته شده‌است. این مجموعه برگرفته از پرفروش‌ترین مجموعه داستان‌های فانتزی جرج آر. آر. مارتین یعنی ترانه یخ و آتش است. نخستین کتاب این مجموعه بازی تاج‌وتخت نام دارد. فیلم‌برداری مجموعه در کارگاه ضبط فیلم پینت هال[و ۱] بلفاست و همچنین در مالت، کرواسی، ایسلند و مراکش انجام گرفته‌است. پخش فصل هفتم از ۱۶ ژوئیه ۲۰۱۷ آغاز شد، و در ۲۷ اوت ۲۰۱۷ به پایان رسید. فصل هشتم و آخر این مجموعه متشکل از شش قسمت در ماه آوریل سال ۲۰۱۹ پخش خواهد شد.

داستان سریال در قاره‌های خیالی وستروس و اسوس، در نزدیکی پایان یک تابستان ۱۰ ساله اتفاق می‌افتد و چندین خط داستانی را دنبال می‌کند. اولین داستان به جنگ بین خانواده‌های اشرافی برای به دست آوردن تخت آهنین و پادشاهی هفت اقلیم مربوط می‌شود. دومین خط داستانی، نزدیک بودن زمستانی طولانی و یورش موجوداتی افسانه‌ای از شمال را شرح می‌دهد و سومین خط داستانی مجموعه، تلاش فرزندان شاه مخلوع، برای بازپس‌گیری تاج‌وتخت است. این مجموعه از طریق شخصیت‌هایی که اخلاقیات مبهمی دارند، حول مسائلی چون طبقات اجتماعی، مذهب، وفاداری، فساد، جنگ داخلی و مجازات می‌گردد.

بازی تاج‌وتخت رکورددار تعداد بیننده در شبکه اچ‌بی‌او است و در کشورهای مختلف طرفداران زیادی دارد. با وجود استفاده از برهنگی، خشونت و خشونت جنسی که انتقاداتی را به این مجموعه وارد آورده، منتقدین نظرات مثبت فراوانی در مورد این سریال داشته‌اند. این سریال تاکنون نامزد و برندهٔ بسیاری از جوایز شده‌است که از میان آن‌ها می‌توان به نامزدی جایزه امی بهترین سریال درام برای هر چهار فصل پخش شدهٔ آن، یک نامزدی جایزه گلدن گلوب برای بهترین سریال تلویزیونی درام و نامزدی جایزهٔ هوگو برای بهترین نمایش درام اشاره کرد. پیتر دینکلیج نیز برای بازی در نقش تیریون لنیستر موفق به دریافت دو جایزهٔ امی بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و یک جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شده‌است.

سریال جهت تقویت زبان انگلیسی

۲- سریال Breaking Bad

بِریکینگ بَد، افسارگسیخته یا از راه به در شدن یا قانون شکن (ریشه اسم این فیلم از اصطلاح to break bad که در شهر البرو معروف است آمده) Breaking Bad؛ مجموعه تلویزیونی درام آمریکایی است که سازنده و تهیه‌کنندهٔ آن وینس گیلیگان می‌باشد. این مجموعه در شهر البوکرکی در ایالت نیومکزیکوی آمریکا ساخته و تهیه شده‌است. افسارگسیخته داستان والتر وایت (برایان کرانستون) دانشمند شیمی زحمتکش و بی‌حاشیه که از بخت بد معلم یک دبیرستان است که در ابتدای داستان متوجه می‌شود دارای سرطان ریه است. او پیش از فرارسیدن مرگش، برای تأمین مالی خانواده‌اش به همراه دانش‌آموز پیشین خود، جسی پینکمن (آرون پال) شروع به تولید و پخش مت‌آمفتامین (شیشه) می‌کند اما رفته رفته به این کار آلوده شده و خود تبدیل به یکی از بزرگترین مافیای مواد مخدر در جنوب ایالات متحده می‌شود.

در ۲۰ ژانویه ۲۰۰۸، نخستین قسمت مجموعه و در ۲۹ سپتامبر ۲۰۱۳ قسمت آخر آن از طریق شبکه کابلی ای‌ام‌سی در آمریکا و کانادا پخش شد. در ۱۴ اوت ۲۰۱۱ ای‌ام‌سی اعلام نمود که این سریال برای فصل پنجم و پایانی در ۱۶ قسمت تمدید شده‌است. فصل آخر این مجموعه به دو بخش ۸ قسمتی تقسیم شد که در دو سال پخش می‌شود. بخش اول فصل آخر در ۱۵ ژولای ۲۰۱۲ آغاز شد و در ۲ سپتامبر ۲۰۱۲ پایان یافت و بخش دوم آن نیز در تابستان ۲۰۱۳ پخش شد.

افسارگسیخته تحسین گسترده منتقدان قرن را به دست آورد. این مجموعه توانست شانزده جایزه امی ساعات پربیننده از مجموع سی نامزدی را به دست بیاورد. از جمله این جوایز می‌توان به دو جایزه امی بهترین سریال درام، چهار جایزه امی بهترین بازیگر نقش اول مرد درام برای کرانستون، سه جایزه امی بهترین بازیگر نقش مکمل مرد درام برای پاول و دو جایزه امی بهترین بازیگر نقش مکمل زن درام برای آنا گان اشاره کرد. این سریال در جایزه گلدن گلوب توانسته دو بار نامزد بهترین سریال درام و چهار بار نامزدی بهترین بازیگر نقش اول مرد درام برای کرانستون هر کدام با یک برد شود. همچنین آرون پاول یا همان جسی پنکمن، یک بار نامزدی بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت کرده بود. بازیگران این سریال در جایزه انجمن بازیگران فیلم نیز حضور موفقی داشتند. در این جوایز کرانستون توانسته از پنج نامزدی بهترین بازیگر نقش اول مرد درام صاحب دو برد شود و مجموعه بازیگران نیز توانستند جایزه بهترین مجموع بازیگران سریال درام را تصاحب کنند.

در سال ۲۰۱۳، رکوردهای جهانی گینس رکورد «تحسین برانگیزترین سریال تلویزیونی تاریخ جهان» را به خاطر دریافت ۹۹ درصدی رأی مثبت منتقدان به نام بریکینگ بد ثبت کرد.

سریال جهت تقویت زبان انگلیسی

۱- سریال Friends

دوستان Friends یک مجموعه کمدی موقعیت آمریکایی است که توسط دیوید کرین و مارتا کافمن ساخته شد و از ۲۲ سپتامبر ۱۹۹۴ تا ۶ مهٔ ۲۰۰۴ از شبکهٔ ان‌بی‌سی پخش گردید. این مجموعه دارای ده فصل است و هنوز در شبکه‌های مختلف در حال بازبخش می‌باشد. داستان آن دربارهٔ شش دوست است که در منهتن نیویورک زندگی می‌کنند. برایت/کافمن/کرین پروداکشنز با همکاری وارنر برادرز تهیه‌کنندگان اصلی این سریال و کوین اس برایت، مارتا کافمن و دیوید کرین تهیه‌کنندگان اجرایی اصلی آن بودند.

کافمن و کرین بین نوامبر و دسامبر سال ۱۹۹۳ بر روی این سریال با عنوان کافهٔ بی‌خوابی کار کردند. ایده‌شان را به برایت گفتند و سپس با هم پیش‌نویسی هفت صفحه‌ای به شبکهٔ ان‌بی‌سی ارائه کردند. بعد از چندین بار تغییرات در فیلم‌نامه و سریال، به خصوص تغییر نام آن به دوستانی مانند ما، نهایتاً نام آن به دوستان تغییر یافت.

فیلمبرداری مجموعه در استودیوی برادران وارنر در بربنک، کالیفرنیا انجام می‌گرفت. آخرین قسمت سریال در ۶ مهٔ ۲۰۰۴ پخش شد و حدود ۵۲٫۵ میلیون بینندهٔ آمریکایی را به پای تلویزیون کشاند که آن را به پنجمین قسمت آخر پربیننده در تاریخ و اولین در دهه تبدیل کرد.

دوستان نظرات مثبتی از منتقدین دریافت کرد و به یکی از محبوب‌ترین کمدی موقعیت‌های تاریخ تبدیل شد. در مجموع ۶۲ نامزدی جایزه امی به دست آورد و در سال ۲۰۰۲ جایزه بهترین سریال کمدی را برای فصل هشتم به دست آورد. این سریال در فهرست «۵۰ سریال برتر تاریخ TV Guide» در ردهٔ ۲۱ و در فهرست ۵۰ سریال برتر تاریخ مجلهٔ امپایر در ردهٔ ۷ قرار دارد. در سال ۱۹۹۷، اپیزود «ویدئوی جشن رقص آخر سال» در ردهٔ ۱۰۰ فهرست صد اپیزود برتر تاریخ TV Guide قرار گرفت. در سال ۲۰۱۳، دوستان در فهرست بهترین سریال‌های نوشته شده از طرف انجمن نویسندگان آمریکا در ردهٔ ۲۴ و در فهرست ۶۰ سریال برتر تاریخ TV Guide در رتبهٔ ۲۸ قرار گرفت.

بهترین سریال ها جهت تقویت زبان انگلیسی

مقالات مرتبط
17 نظر
علی

واقعا جای The Office خالیه

Mohammad

How much?

زینب

سلام
چطور میشه این سریال ها رو تهیه کرد بدون دانلود کردن؟

لیان

سلام.، برای سطح مبتدی تا متوسط کدوم سریال رو پیشنهاد میکنید؟ممنون.

مریم

میشه یه سریال با لهجه بریتیش معرفی کنین برای تقویت زبان؟ ممنونم

آلما

سریال Fleabag ژانر کمدی با لهجه بریتیشه

میهمان

مدرن فامیلی خیلی خوبه و قشنگه و تلفظاشونم خیلی خوبه. کلمات خیلی سختی هم توش نداره. من IELTS 6.5 دارم و تقریبا 95درصد مکالمات توی سریال و بدون زیرنویس میفهمم. ولی یه مشکلی که هست وقتی با زیرنویس انگلیسی میبینم یه مقدار گیج میشم نمیدونم به خاطر اینه که تمرکزم از بین میره یا یه علت دیگه داره.

رضا رحمانی

چند روزی هست که دارم برکینگ بد رو نگاه میکنم داستان خوب موضوع خوب عین آدم حرف میزنن و کیفیت صدا خوب . فقط تو این چند تا قسمتی دیگه یه مشکلی هست البته دو تا مشکل یکی اینکه فاصله بین دیالوگ ها خیلی زیاد هست بعضی وقتا مثلا تو قسمت دوم یکی رو میخوان با اسید از بین ببرن نصف قسمت فقط در حال رفت و آمد و بذار وردار هستن بدون هیچ مکالمه ای ویکی اینکه چون سریال تو فضای خلاف هست من حدس میزنم که دیالوگ ها تو فضای خیلی انفورمال باشه البته اینو باید کسی که کاملا به این قضیه اشراف داره توضیح بده در هر صورت تو سایت ای ام دی بی به عنوان دومین سریال برای تقویت زبان انگلیسی معرفی شده . موفق باشید.

Invincible

چند نکته که شاید به درد انتخاب سریال بخوره:
1- سطح زبانی شما خیلی مهمه. شرلوک و گیم اف ترونز برا یه سطح خوبه و سیمپسون و فرندز برای سطح دیگه ای.
2- لیست های مختلفی که آکادمی ها و موسسات معرفی کردن، همیشه اسم فرندز و بریکنیگ بد دیده میشه.
3- من با فرندز شروع کردم اما صدای خنده ها اذیت می کرد، کیفیت پایین صوت و از همه مهمتر دور بودن موضوع با فرهنگ خودمون (فرندز کمدی موقعیت توی حال و هوای ایالتهای بزرگ آمریکاست) نتونست جذبم کنه.
4- خانه پوشالی (House of Cards) جذاب و خوش ساز بود اما دایره واژگان و اصطلاحات عمدتا مربوط به سیاست گذاری و قانون و دولت میشه و سریال جامع نبود. با این حال سه فصل اولش خیلی چیزا بهم یاد داد.
5- الان دارم فصل دهم سیمپسون رو می بینم. چون انیمیشنه، کلیتش ساده است اما سرعت حرف زدن به شدت بالاست جوری که تک تک کلمات رو سخت میشه فهمید اما جملات و روایت داستان رو متوجه میشید. همچنین سیمپسون روند ثابت زبانی نداره و بعضی قسمتهاش زیادی ساده میشه و بعضی قسمتهاش واقعا سخت، پر از ضرب المثل و اصطلاحات
6- The Big Bang Theory همون ژانر و ایده Friends رو پیاده کرده و با این حساب Friends میتونه گزینه بهتری باشه.
7- در مورد Breaking Bad دارم تحقیق میکنم و تا اینجا به نظر بهترین گزینه میتونه باشه چون هم نوسانات زبانی نداره، هم موضوعش جذابه و به معنی واقعی از دیدنش میشه لذت برد و هم با کیفیت ترین سریال ساخته شده (تا الان) انتخاب شده
8- دو گزینه هم به این لیست اضافه کنم:
Rick and Morty (2013
The Wire (2002–2008

رضا رحمانی

اقا ما باز دوباره امدیم . خدایش مدرن فامیلی رو حتما نگاه کنید یعنی به خاطر خودش هم که شده نگاه کنید نه به خاطر زبان . جدی دارم میگم . من خودم ده سالی هست که دیگه سریال نگاه نمیکنم و حالم از سریال بهم میخوره . ولی خدایش این سریال منو داغون کرده . حتما پیشنهاد میشه . خدایش یه قسمت فرندز رو ببینید یه قسمت مدرن فامیلی رو بببینید . بعد متوجه میشید من چی میگیم . رفتم تو ویکی پدیا در موردش خودم تو این ده سالی که داره پخش میشه خیلی جایزه هم برده

حسین

سلام ایا مدرن فامیلی برا اماتور خوبه

آرمان

نه واسه کسی که اماتور باشه یکم فهمیدنش سخته ولی میتونه مفید باشه

زهره

سلام. واسه کسی که مبتدی است دیدن چه سریال را پیشنهاد می کنید؟

رضا رحمانی

یه قسمتش رو ببینید به نظر من اگه 30 درصد مکالمات رو فهمیدید به نظرم حتما میتونه کمکتون کنه .

رضا رحمانی

ضمنا سریال فرندز رو هم پیشنهاد نمیکنم چرا اااا….. سریال فوق العاده ای است ولی مال سی سال پیشه کیفیت صدا افتضاحه و اینکه خنده هایی که میکنن وسط دیالوگ ها اصلا خوش آیند نیست و با عث میشه یه سری از حرفها رو نفهمی
من اگه بخوام پیشنهاد بدم حتما سریال مدرن فامیلی رو پیشنهاد میدم چون کیفیت صدا عالی هست دیالوگ ها جدید و مثل آدم حرف میزنن نه مثل سریال شرلوک هولمز که انگار با دهن بسته حرف میزنن
یه پیشنهاد دیگه حتما قبل از اینکه مثل من کل سریال رو دانلود کنید و بعدش بفهمید که خوشتون نمیاد ازش یکی دو قسمت رو دانلود کنید بعدش کلشو دانلود کنید موفق باشید.

رضا رحمانی

شرلوک هلمز رو اصلا پیشنهاد نمیکنم
خودشون هم نمیفهمن چی دارن میگن

هومن

خب شرلوک هملز لهجه بریتیش هست ،بقیه آمریکن.اینکه لهجه بریتیش رو شاید کسی مثل شما متوجه نشه بخاطر اینکه همه منابع آموزشی در کشور ما برپایه لهجه آمریکن هستن.لهجه بریتیش خیلی با کلاس تر و راحتر صحبت میکنن نسبت به لهجه آمریکن.

نظرات بسته شده‌اند.