شروع ثبت نام کلاسهای آنلاین ترم خرداد
0
روز
0
ساعت
0
دقیقه
0
ثانیه
بهترین فیلم‌ها جهت تقویت زبان انگلیسی

بهترین فیلم‌ها جهت تقویت زبان انگلیسی

سایت‌های بسیاری در اینترنت به بررسی بهترین فیلم‌ها جهت تقویت زبان انگلیسی پرداخته‌اند. ما تمامی این منابع را با دقت بررسی کرده‌ایم و در نهایت برآیندی از بهترین آنها را در این مطلب معرفی خواهیم کرد. ۱۰ فیلم برتر و مورد تأیید جهت یادگیری زبان، تقویت Listening و Speaking در این پست معرفی‌شده‌اند. پیشنهاد می‌کنیم در همین زمینه مقاله ۱۰ سریال برتر جهت تقویت زبان انگلیسی و تکنیک Shadowing جهت تقویت Speaking را نیز مطالعه نمایید.

۱۰- فیلم The Social Network

شبکه اجتماعی The Social Network فیلمی درام به کارگردانی دیوید فینچر محصول سال ۲۰۱۰ ایالات متحده آمریکا ست. این فیلم دربارهٔ ایجاد شبکه اجتماعی فیس بوک و زندگی مارک زاکربرگ خالق این سایت، در اینترنت و بر اساس کتابی با نام ”میلیاردر های تصادفی“ نوشته بن مزریک (Ben Mezrich)، ساخته شده است. این فیلم در سال ۲۰۱۱ در هشتاد و سومین دوره مراسم اسکار برنده جایزه اسکار بهترین فیلم‌نامه اقتباسی، جایزه اسکار برای بهترین تدوین فیلم و بهترین موسیقی اوریژینال شد.

بهترین فیلم برای تقویت زبان انگلیسی

۹- فیلم The Hunger Games

بازی‌های گرسنگی یا عطش مبارزه The Hunger Games فیلمی علمی-تخیلی به کارگردانی گری راس است که در ماه مارس ۲۰۱۲ اکران شد. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام نوشتهٔ سوزان کالینز ساخته شده‌است و جنیفر لارنس، جاش هاچرسون، وودی هرلسون و لیام همسورف در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

داستان در مکانی پادآرمان‌شهر و پسارستاخیزی به نام پانم اتفاق می‌افتد. هر ساله تعداد ۲۴ دختر و پسر ۱۲ تا ۱۸ سال باید در مسابقه‌ای به نام عطش مبارزه که به صورت زنده از تلویزیون پخش می‌شود شرکت کنند و با یکدیگر مبارزه کنند. شرایط این مسابقه به این شکل است که تمام شرکت کنندگان کودک و نوجوان باید یکدیگر را بکشند و هرکس که در پایان باقی بماند، برنده اصلی خواهد بود.

این فیلم در ۲۱ مارس ۲۰۱۲ در فرانسه و در۲۳ مارس در آمریکا اکران شد. بودجهٔ این فیلم ۷۸ میلیون دلار و فروش آن ۶۸۵ میلیون دلار بوده‌است. بازی‌های عطش اولین فیلم پس از فیلم آواتار است که توانست برای ۴ هفتهٔ متوالی در رتبهٔ اول باکس آفیس آمریکای شمالی بماند.

فیلم با واکنش بسیار مثبت منتقدان همراه بود.

بهترین فیلم برای تقویت زبان انگلیسی

۸- فیلم Toy Story

داستان اسباب‌بازی Toy Story اولین انیمیشن بلند کامپیوتری پیکسار است که در سال ۱۹۹۵ منتشر شد. به دنبال آن داستان اسباب‌بازی ۲ (۱۹۹۹) و داستان اسباب‌بازی ۳ (۲۰۱۰) ساخته شدند. همچنین داستان اسباب بازی ۴ برای سال ۲۰۱۹ (مصادف با ۳۱ خرداد ۹۸) توسط سازندگان تأیید شده. این فیلم از نگاه انجمن فیلم آمریکا، یکی از ۱۰ فیلم انیمیشن برتر جهان است.

بهترین فیلم برای تقویت زبان انگلیسی

۷- فیلم Castaway

دور افتاده Cast Away نام فیلمی‌ست حماسی درام محصول سال ۲۰۰۰، فاکس قرن بیستم و دریم‌ورکس به کارگردانی رابرت زمکیس و با بازی تام هنکس و هلن هانت. این فیلم در مورد یک مأمور پُست شرکت فدکس است که بر اثر سقوط هواپیمایش، ۴ سال در یک جزیره به تنهایی زندگی می‌کند. تام هنکس برای این فیلم علاوه بر ورزش و بدنسازی دست به رژیم غذایی سختی زد و نزدیک به ۲۵ کیلوگرم (۵۰ پوند) وزن کم کرد تا چهره واقعی‌تری را از یک فرد دورافتاده در یک جزیره تنها به اجرا گذشته باشد. دور افتاده بسیار مورد تحسین منتقدین قرار گرفت و یک موفقیت تجاری به حساب می‌آمد، و تام هنکس برای عملکرد درخشانش، نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد در هفتاد و سومین دوره جوایز اسکار شد.

بهترین سریال برای تقویت زبان انگلیسی

۶- فیلم The Shawshank Redemption

رستگاری در شاوشنک The Shawshank Redemption یک فیلم درام جنایی به کارگردانی فرانک دارابونت و بازی تیم رابینز، مورگان فریمن، باب گانتون محصول سال ۱۹۹۴ توزیع شده توسط شرکت آمریکایی کلمبیا پیکچرز است که به‌طور گسترده‌ای به عنوان برترین فیلم تاریخ سینمای جهان شناخته می‌شود. این فیلم براساس داستان کوتاهی از استیون کینگ به نام «ریتا هیورث و رستگاری در شاوشنک» ساخته شده‌است و در آن رابینز در نقش اندی دوفرین و فریمن در نقش الیس «رد» ردینگ بازی می‌کنند.

در مراسم جایزه اسکار سال ۱۹۹۴ این فیلم نامزد هفت اسکار شد (بهترین فیلم، بهترین بازیگر–مورگان فریمن، بهترین فیلمنامه، بهترین فیلمبرداری، بهترین تدوین، بهترین موسیقی فیلم، و بهترین صدابرداری) اما موفق به بردن هیچ‌یک نشد.

رستگاری در شاوشنک در حال حاضر در فهرست ۲۵۰ فیلم برتر تاریخ سینما در سایت IMDb با بیش از ۲۰۰۰۰۰۰ رأی رتبهٔ اول را به خود اختصاص داده‌است.

این فیلم در هفت تا از لیست‌های مجموعهٔ «۱۰۰ سال…» بنیاد فیلم آمریکا که هرکدام ۱۰۰، ۵۰، یا ۲۵ عنوان فیلم یا شخصیت سینمایی را متشکل می‌شوند نامزد شد؛ و در دو تا از آن‌ها موفق به دریافت رتبه شد.

فیلم محصول ۱۹۹۴ که براساس رمان کوتاهی از استیفن کینگ به نام « ریتا هیورث و رستگاری در شاوشنک » ساخته ساخته شده توانست نظر مردم و منتقدان در سرتاسر دنیا را به خود جلب کند و حتی بسیاری از سایت‌ها و مجلات حوزه سینمایی این فیلم را بهترینِ تاریخ سینما می­دانند.

داستان فیلم دربارهٔ اندی دورفین بانکدار جوانی است که به اتهام قتل همسر و معشوق همسرش به زندان می­افتد و ادعا می­کند که بیگناه است و در ادامه داستان، ماجراهای اندی داخل زندان و مسیر آزادیش از زندان را می­بینیم.

بهترین فیلم برای تقویت زبان انگلیسی

۵- فیلم 500Days of Summer

۵۰۰ روزِ سامر فیلمی رمانتیک کمدی درام محصول سال ۲۰۰۹ است. داستان آن توسط اسکات نویشتاتر و مایکل اچ. وبر نوشته، توسط مارک وب کارگردانی و توسط مارک واترز تولید شده است. در این فیلم جوزف گوردون لویت و زویی دشانل نقش‌های اصلی را بر عهده داشتند. فیلم از ساختار روایت غیر خطی استفاده کرده، با داستانی تکیه بر شخصیت مرد و حافظهٔ او که به گذشته بازمی‌گردد و شکست‌های خود را بررسی می‌کند. عکاسی اصلی آن در آوریل ۲۰۰۸ در لس‌آنجلس، کالیفرنیا آغاز شد. فیلم به موفقیتی گسترده و تحسین بسیاری از سوی منتقدان روبرو شد و با درآمد بیش از ۶۰ میلیون دلار به صورت جهانی، با بودجه ۷٫۵ میلیون دلار موفقیت فروش بسیار خوبی نیز داشت. بسیاری از منتقدان فیلم را به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های سال ۲۰۰۹ انتخاب کردند.

بهترین فیلم برای تقویت زبان انگلیسی

۴- فیلم The Hangover

خماری The Hangover نام یک فیلم کمدی پرفروش محصول سال ۲۰۰۹ است به کارگردانی تاد فیلیپس. خماری کمدی قدرتمندی است با بازی برادلی کوپر که در گیشه سینماها نیز بسیار موفق بوده‌است. یک مراسم عروسی بزودی برپا خواهد شد. داگ داماد مراسم است و خیلی علاقه به رابطه دارد اما بعنوان مراسم آخرین شب مجرد بودن با سه دوست خود تصمیم می‌گیرد به لاس وگاس برود و مست کند. داگ و دوستان با هم به هتلی می‌روند و با استفاده از مشروبات الکلی بشدت مست می‌شوند. اما صبح روز بعد می‌بینند که ببری در حمام اتاق است، دندان یکی از دوستانشان افتاده و یک نوزاد در اتاقشان است! و از همه بدتر اینکه داگ گمشده‌است و آن‌ها چیزی از شب قبل به خاطر ندارند.

بهترین فیلم برای تقویت زبان انگلیسی

۳- فیلم The Break-up

جدایی The Break-Up فیلمی محصول سال ۲۰۰۶ و به کارگردانی پیتون رید است. در این فیلم بازیگرانی همچون وینس وان، جنیفر آنیستون، جوی لورن آدامز، آن مارگرت، جودی دیویس، وینسنت دن آفریو، جان فاورو، کی‌یر او دانل، جان مایکل هیگینز و جاستین لانگدا ایفای نقش کرده‌اند. «بروک» (انیستن) و «گری» (وون) تصمیم می گیرند مثل دو دشمن در خانه جبهه بندی کنند و آن قدر بر مواضع خود پا بفشارند تا شاید یکی از آن دو به شکست اعتراف کند. اما «بروک» سرانجام پی می برد که در واقع برای تصاحب آپارتمان و متعلقاتش نیست که مبارزه می کند بلکه این همه به خاطر نجات رابطه اش با مردی است که زمانی او را عشق زندگی خود تصور می کرده است…

بهترین فیلم ها برای یادگیری زبان انگلیسی

۲- فیلم Forrest Gump

فیلم فارست گامپ – Forrest Gump 1994 فیلمی آمریکایی به کارگردانی رابرت زمکیس محصول سال 1994 پارامونت پیکچرز است. فیلم برپایهٔ رمانی به همین نام اثر وینسنت گروم ساخته شده است. فارست گامپ یک موفقیت عظیم تجاری بود به طوری که در مجموع توانست 677 میلیون دلار در گیشه جهانی کسب کند و تبدیل به پرفروش ترین فیلم آمریکا در آن سال شود. فارست گامپ نامزد دریافت 13 جایزهٔ اسکار شد.

بهترین فیلم برای تقویت زبان انگلیسی

۱- فیلم The King’s Speech

سخنرانی پادشاه The King’s Speech یک فیلم درام تاریخی محصول ۲۰۱۰ بریتانیا به کارگردانی تام هوپر بر پایه فیلم‌نامه دیوید سایدلر است. این فیلم برنده جایزه برگزیده تماشاگران در جشنواره فیلم تورنتو ۲۰۱۰ شده‌است. این فیلم در سال ۲۰۱۱ در هشتاد و سومین دوره جوایز اسکار برنده جایزه بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین فیلم‌نامه اوریژینال شد. این فیلم دربارهٔ بخشی از زندگی جرج ششم، پادشاه بریتانیا و پدر الیزابت دوم ملکه فعلی این کشور، است که دچار لکنت زبان بود. نقش پادشاه را در این فیلم کالین فرث و نقش پزشک او را جفری راش بازی کرده‌اند.

بهترین فیلم برای تقویت زبان انگلیسی

مقالات مرتبط
3 نظر
Hhh

با زیرنویس انگلیسی هم فیلمی دارید ؟

دنیا

خیلی ممنون بابت مطلب عالیتون
لطفا برای دانلود فیلم ها یک سایت معرفی کنید

AMIR

لطفا فیلم ها و سریال های بیشتری معرفی کنید

نظرات بسته شده‌اند.