شروع ثبت نام کلاسهای آنلاین ترم خرداد
0
روز
0
ساعت
0
دقیقه
0
ثانیه
دانشگاه ملی وین اتریش

دانشگاه ملی وین اتریش

دانشگاه ملی وین اتریش

دانشگاه ملی وین اتریش که در سال ۱۳۶۵ تاسیس شد، یکی از قدیمی ترین دانشگاه های اروپا است.در ادامه اطلاعات مختصری از این دانشگاه را در اختیارتان قرار می دهیم. از ۹،۵۰۰ کارمند، ۶،۶۰۰ نفر کارکنان دانشگاهی هستند که در ۱۹ دانشکده و مراکز کار می کنند. همین امر باعث شده دانشگاه ملی وین بزرگترین موسسه تحقیق و آموزش و پرورش اتریش باشد.

تحصیل در دانشگاه ملی وین اتریش

در حال حاضر حدود ۹۴ هزار دانشجوی ملی و بین المللی جهت تحصیل در اتریش در دانشگاه وین ثبت نام کرده اند. این دانشگاه با بیش از ۱۷۴ برنامه تحصیلی، به دانشجویان پذیرش می دهد. دوره های کسب و کار، اقتصاد و آمار، الهیات کاتولیک، الهیات پروتستان، شیمی، فیزیک، علوم کامپیوتر، ریاضیات، علوم زمین، جغرافیا و نجوم مطالعات تاریخی و فرهنگی مطالعات ترجمه، قانون، Life Sciences، مطالعات فلسفی و فرهنگ، فلسفه و آموزش و پرورش روانشناسی، علوم اجتماعی، زیست شناسی مولکولی، علوم ورزشی در این دانشگاه تدریس می شوند.

آموزش در دانشگاه ملی وین اتریش

دانشگاه ملی وین ساختارهایی را برای داوطلبان دکترا دارد که با تمرکز بر مطالعات و تکمیل پروژه های پژوهشی خود موفق باشند. این ساختارهای حمایت کننده شامل مدارس دبیرستان وین و دانشگاه های آکادمی وین، که در سال ۲۰۱۶ تأسیس شده اند و همچنین برنامه uni docs می باشد. علاوه بر این، دانشگاه ملی وین سازماندهی کارگاه های آموزشی برای آموزش و ارتقاء مهارت های قابل انتقال و فراهم آوردن سیستم عامل برای ارتباطات و شبکه ها را دارد. یکی دیگر از اهداف کلیدی این دانشگاه، توسعه و اجرای اقدامات مختلف برای پیشرفت حرفه های تحصیلی زنان است.

دوره های دانشگاه ملی وین اتریش

دانشگاه وین کارگاه های آموزشی خاصی بر گزار می کنند. دانشگاه ملی وین با گستره وسیعی از ۲۷ رشته جزء بزرگ ترین موسسه آموزش معلمان در اتریش است. این دانشگاه متعهد به توسعه آموزش معلم از نظر محتوا، آموزش و سازمان می باشد. برای اطمینان از اجرای کارآمد این برنامه ها، مرکز آموزش معلمان تاسیس شد. همچنین در نظر داشته باشید که پردازش برنامه های بین المللی حداقل ۱۲ هفته طول خواهد کشید.

پذیرش در دانشگاه ملی وین اتریش

در چه برنامه هایی می توانم در دانشگاه ملی وین تحصیل کنم؟ تمام برنامه های تحصیلی (لیسانس، کارشناسی ارشد، دکتری) در دانشگاه وین را می توانید در این دانشگاه پیدا کنید. چگونه می توانم برای یک برنامه خاص درخواست کنم؟ پیوندهای مربوط به برنامه مورد علاقه خود را دنبال کنید. در آنجا اطلاعاتی در مورد اسناد مختلف مورد نیاز برای درخواست و همچنین شرایط بسته به شهروندی شما (EU / EEA یا non-EU / EEA) پیدا خواهید کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت دانشگاه مراجعه کنید.
مقالات مرتبط