شروع ثبت نام کلاسهای آنلاین ترم خرداد
0
روز
0
ساعت
0
دقیقه
0
ثانیه
دوره های آموزش سازمانی خانه آیلتس آفرینش

دوره های آموزش سازمانی خانه آیلتس آفرینش

 آموزش تخصصی سازمانی خانه ی آیلتس آفرینش

در دهکده ی جهانی امروز، لازمه پیشرفت و دستیابی به موفقیت، برقراری تعامل موثر میان افراد و سازمان ها در سطوح بین المللی است. بدین سبب در دنیای کنونی سازمان هایی رشد خواهند کرد که قادر باشند محصولات و مهارت های خود را به سهولت به زبان انگلیسی اشتراک گذاری نموده و در فضای تجاری بین المللی حضور داشته باشند. به این منظور خانه ی آیلتس آفرینش در جهت کمک به رشد و ارتقاء سطح تجارت و تعاملات سازمانی، اقدام به برقراری دوره های عمومی و تخصصی آموزش ادارات و سازمان ها در سطوح و مقاطع مختلف نموده است.در این دوره ها با گردآوری تیم آموزشی متشکل از اساتید مجرب و به کار گیری به روزترین متدهای آموزش، بنا به نیاز سازمان ها، دوره های مرتبط با فعالیت آن ها برگزار می گردد. هم چنین با توجه به نیازهای متفاوت مدیران و مسئولین رده بالا در زمینه ی یادگیری زبان انگلیسی، تدابیری اندیشیده شده است تا بتوان به بهترین نحو ممکن و با ارائه ی خدمات با بالاترین کیفیت، دوره های ویژه برای این افراد در سازمان ها برگزار گردد. خانه آیلتس آفرینش، بنا بر نیاز هر سازمان یکی از پکیج های آموزشی خود را پیشنهاد می دهد. در هریک از این پکیج های آموزشی دستیابی به اهداف متفاوتی تعریف شده و برای رسیدن به آن ها برنامه ریزی دقیقی صورت گرفته است.
دوره های آموزش سازمانی آفرینش
دوره های آموزش سازمانی آفرینش
آیلتس یکی از معتبرترین آزمون‌های زبان انگلیسی حال حاضر است که در سراسر دنیا برگزار می‌شود. این آزمون توسط سندیکای آزمون های محلی دانشگاه کمبریج انگلستان، شورای فرهنگی بریتانیا وموسسه توسعه بین المللی آموزش عالی استرالیا برگزار می‌شود. نمره بندی این آزمون از ۰ تا ۹ را شامل می‌شود که به طور معمول سطح ۵ نمره متوسط و۶ به بالا خوب تلقی می‌شود. آزمون آیلتس از ۴ بخش Listening، Reading، Writing و Speaking تشکیل شده‌است. این آزمون دارای دو گونه آکادمیک و عمومی است. امتحان آکادمیک مخصوص کسانی است که می‌خواهند در یک دانشگاه انگلیسی زبان ادامه تحصیل دهند در حالیکه آزمون عمومی آیلتس معلومات داوطلبان را در سطحی وسیع تر و در بستری علمی-اجتماعی می‌سنجد ومخصوص کسانی است که می‌خواهند به یک کشور انگلیسی زبان مانند کانادا، استرالیا و … مهاجرت کنند.

پکیج های آموزش سازمانی

۱- بسته آموزشی  IELTS

دوره های آموزش آیلتس
دوره های آموزش آیلتس
خانه آیلتس آفرینش، معتبرترین و تنها مرکز تخصصی برگزاری دوره های آزمون آیلتس در ایران است که طی سال ها تجربه، کیفیت آموزش خود را در این زمینه به خوبی به اثبات رسانیده است. در سازمان ها، ادارات و دانشگاه های مختلف دیده شده که در بسیاری موارد، نهاد مربوطه برای نیل به اهداف خود نیازمند آموزش مدیران و کارکنان برای دریافت نمره ی قابل قبول در آزمون بین المللی آیلتس بوده است. استفاده از خدمات آموزش سازمانی آفرینش می تواند راهی کارگشا برای دستیابی هرچه بهتر و سریع تر به این هدف باشد. با توجه به مشغله کاری و فکری بالای کارمندان و مدیران، اساتید در این دوره ها با بکارگیری به روزترین متد و متریال آموزشی و برقراری ارتباط و تعامل دوستانه و ایجاد فضای دارای جذابیت بالابرای زبان آموزان، تمرکز، علاقه مندی و اراده لازمه برای فراگیری هرچه بهتر زبان را فراهم مینمایند. سطوح تعریف شده در پکیج آموزشی آیلتس برای آموزش زبان آموزان به شرح زیر می باشند: – سطح ۱: beginner – سطح ۲: fundamental 1 – سطح ۳: fundamental 2 – سطح ۴: Pre IELTS 1 – سطح ۵: Pre IELTS 2 – سطح ۶: IELTS طول دوره ها با توجه به نیاز سازمان مربوطه تعیین میشود.

۲- بسته آموزشی  General English

دوره های آموزش General English
دوره های آموزش General English
زبان انگلیسی مهمترین زبان دنیا در تمامی سطوح روابط بین‌الملل به شمار می‌آید. در حال حاضرزبان انگلیسی، زبان مادری بیش از ۳۴۰ میلیون شهروند بریتانیایی، آمریکایی، کانادایی و استرالیایی است. علاوه برآن، به دلیل نفوذ نظامی، اقتصادی، علمی، سیاسی، فرهنگی و رسانه ای دولت های انگلیسی زبان در میان ملت های مختلف در چند سده¬ی گذشته، میلیون ها نفر از سایر کشورها نیز این زبان را به عنوان زبان دوم خود به کار می برند و افراد بسیارینیز در سراسر جهان در حال یاد گیری این زبان هستند تا بخشی از نیازهای علمی-فرهنگی خود را در جوامع انسانی در هم تنیده امروزی رفع نمایند. با پیشرفت روند جهانی سازی ارتباطات بین المللی، دستاوردهای مهم در زمینه های گوناگون از جمله علمی، نظامی، سیاسی، فرهنگی و … همگی به زبان انگلیسی ارائه میشوند. همچنین بسیاری از رسانه های ارتباط جمعی دنیا نیز از طریق این زبان با مردم، و یا به عبارت بهتر با دنیا ارتباط برقرار می نمایند. دارا بودن دانش زبان انگلیسی به وضوح در زندگی اجتماعی و کاری افراد موثر است و به آنها این امکان را می دهد که بتوانند در حوزه های مختلف مطالعات مفید داشته باشند و یا با افراد زیادی در سراسر دنیا ارتباط برقرار نمایند. از جمله مهمترین موارد لازم برای رسیدن به سطح قابل قبولی از دانش زبان انگلیسی، داشتن انگیزه کافی، قرارگیری در محیط آموزشی دارای کیفیت بالا و همچنین مطالعه مستمر منابع استاندارد میباشد. در دنیای امروز بدست آوردن انگیزه برای یادگیری زبان، به هیچ عنوان کار سختی نیست. چراکه اهمیت تسلط به زبان انگلیسی در تمامی زمینه های شغلی و تحصیلی کاملا واضح و قابل لمس است. یکی از مهم ترین جنبه های یادگیری این زبان، توانایی برقراری ارتباط به صورت عمومی با تمامی اقشار جامعه در سطح بین الملل است. به این صورت که فرد می بایست قادر به مکالمه و مکاتبه با افراد به زبان انگلیسی باشد، که این امر شامل کسب مهارت در جنبه های متفاوت از جمله شنیداری، گفتاری، نوشتاری و خواندن می شود. به عبارت دیگر فرد می بایست توانایی درک اصطلاحات رایج، عبارات متعدد و … و از سوی دیگر به کارگیری آنها را در خود ایجاد نماید. به عبارتی، دانستن زبان انگلیسی عمومی برای تمامی افراد و اقشار لازم است. چرا که حتی در جلسات اداری و یا سخنرانی های علمی نیز قسمت وسیعی از ارتباطات از طریق بخش عمومی زبان صورت می پذیرد. از جنبه های دیگر یادگیری این مهارت باید به امکان و سهولت سفر به بیشتر کشورهای جهان بدون نیاز به مترجم و راهنما اشاره نمود. امری که برای بسیاری از عوامل اجرایی در نهادهای مختلف، بسیار ضروری و شایان توجه است. به منظور تقویت سطح زبان انگلیسی عمومی در سازمان ها، که به طور حتم لازمه ی موفقیت و پیشرفت هر نهادی محسوب میشود، موسسه آفرینش دوره های آموزش سازمانی زبان انگلیسی عمومی را برگزار می نماید. زبان آموز در این دوره ها با تمامی جنبه های زبان آشنایی کامل پیدا کرده و به تدریج به طور کامل به زبان انگلیسی مسلط خواهد بود. علاوه بر استفاده از کتاب ها و متریال آموزشی معتبر، تسلط بالای اساتید به زبان انگلیسی و نحوه ی تدریس آن و برنامه ریزی دقیق و حرفه ای تیم آموزشی آفرینش، ارتقاء هرچه بهتر سطح زبان آموزان را در پی دارد. پیش از شروع دوره ها، آزمون تعیین سطح برگزار شده و افراد بر اساس دانش فعلی خود در گروه های متناسب با آن سطح قرار داده خواهند شد.

۳- بسته آموزشی  Business English

دوره های آموزش Business English
دوره های آموزش Business English
امروزه زبان انگلیسی درفعالیت های مالی، تجاری، آموزشی، پژوهشی وعلمی سراسر جهان به عنوان ابزار اصلی انتقال مفاهیم به کارگرفته می شود. دردنیایی که پیشرفت وسایل ارتباط جمعی رفته رفته آن را به دهکده ای فرضی بدل میکند، نیاز به زبانی مشترک برای برقراری ارتباط و پیشبرد اهداف علمی-اجتماعی بشر، بیش از پیش احساس میشود. بنابراین یادگیری زبان انگلیسی که خواه ناخواه به زبان ارتباط مردم دنیا بدل شده است دراولویت کاری تاجران، دانش پژوهان، دولتمردان و … قرار میگیرد. بحث ارتباطات بین الملل در سطوح اداری و تجاری یکی از مهمترین نیازها و لازمه ی پیشرفت هر سازمان در دنیای امروز محسوب می شود. واضح است که در هر مجموعه علاوه بر یادگیری زبان انگلیسی عمومی، افراد می بایست به صورت تخصصی با لغات و اصطلاحات مرتبط با زمینه ی کاری خود آشنایی کامل داشته باشند. برای مثال در سازمانهای مختلف از جمله بانک ها، سازمان های تحقیقاتی، دانشگاه ها، شرکت های نفت و گاز، شرکت های مهندسی، شرکت های خودروسازی، بیمارستان ها، مجموعه های تفریحی و گردشگری، و حتی در هر یک از بخش های یک سازمان مثل بخش فروش، بازاریابی، تبلیغات، مالی، حساب داری و … نیازهای متفاوتی در زمینه ی یادگیری زبان وجود دارد که توجه به این تفاوت ها لازمه ی عملکرد حرفه ای و موفقیت محسوب می شود. در این راستا، تیم آموزشی آفرینش برای رسیدن به بهترین سطح آموزش و یادگیری با در نظر گرفتن اولویت ها و نیازهای هر سازمان، به صورت ویژه در جهت فعالیتهای تخصصی مجموعه به آموزش تخصصی افراد پرداخته و بدین طریق میتواند تاثیری به سزا در ارتقاء سیستم داشته باشد.

۴- بسته آموزشی VIP برای مدیران ارشد

دوره های آموزش VIP Courses
دوره های آموزش VIP Courses
حضور سازمان ها و شرکت ها در مجامع و جلسات بین المللی یکی از معیارهای بارز در زمینه ی پیشرفت و موفقیت این مجموعه ها به شمار می آید. نیاز یک سازمان به حضور یک مدیر و سرپرست خبره در تمامی زمینه ها کاملا واضح است. برای حضور هر مجموعه در سطح بین الملل، مدیران سیستم می بایست قادر به معرفی هرچه بهتر مجموعه ی زیر نظر خود به شکلی کاملا حرفه ای و قابل قبول باشند. از آن جا که زبان محوری ترین بخش برقراری ارتباط موثر محسوب می شود، نیاز مدیران ارشد برای تسلط به زبان بین المللی در جهت دستیابی به اهداف مجموعه بسیار حیاتی است. نیاز این افراد به یادگیری زبان انگلیسی در بسیاری زمینه ها اهمیت ویژه ای دارد که از این جمله می توان به حضور در سمینارها، جلسات و مذاکرات در سطوح بین الملل، برقراری مکالمات تلفنی و ارسال نامه و ایمیل و بسیاری موارد دیگر اشاره نمود. به این سبب برگزاری دوره های تخصصی و ویژه برای مدیران ارشد می تواند قدمی بزرگ در راستای رفع بسیاری از نیازها و رسیدن به اهداف بزرگ باشد. در این دوره ها با توجه به نیازهای ویژه ی افراد و با در نظر داشتن محدودیت زمانی و مشغله ی کاری و فکری مدیران، تلاش میشود که آموزش به شکلی کاملا هدفمند و کاملا مطابق با زمان و نیازهای مدیران صورت گیرد.

فرآیند آموزش سازمانی خانه آیلتس آفرینش

فرایند آموزش سازمانی آفرینش
فرایند آموزش سازمانی آفرینش
برگزاری دوره های آموزشی سازمانی به صورت کاملا سازمان یافته و برنامه ریزی شده به اجرا در می آید. روند برگزاری این دوره ها به شرح زیر است: الف) برگزاری آزمون تعیین سطح برگزاری آزمون تعیین سطح در محل سازمان و یا اداره مربوطه به صورت گروهی برای کارمندان و انفرادی برای مدیران برگزار گشته، بدین صورت افراد در گروه های متناسب با سطح خود دسته بندی می شوند. در این آزمون ۴ مهارت اصلی زبان، شامل listening، Reading، Writing و Speaking به صورت کاملا اصولی و با بالاترین استاندارد مورد ارزیابی قرار می گیرند. در هر پکیج آموزشی، سطوح بصورت معین تعریف شده اند. ب) برگزاری دوره توسط اساتید کارآزموده و مجرب کیفیت بالای آموزش تضمین عملکرد ماست. تیم اساتید خانه آیلتس آفرینش متشکل از بهترین افراد در این زمینه است. روند انتخاب این اساتید به گونه ای است که تنها افرادی قادر به ورود به کادر آموزشی آفرینش هستند که علاوه بر داشتن تمامی استانداردها و مهارت های لازم در این زمینه، بتوانند توانایی های خود را در دوره های آزمایشی تدریس، و پس از آن در کلاس¬های برگزار شده در محل موسسه، به اثبات برسانند. ج) نظرسنجی به منظور حصول اطمینان از مناسب بودن کیفیت کلاس ها، در طول هر دوره دو نوبت نظر سنجی برگزار می شود. – نوبت اول نظر سنجی: جلسه سوم هر دوره – نوبت دوم نظر سنجی: جلسه ماقبل آخر هر دوره اهمیت نظرسنجی به منظور ارزیابی سطح آموزشی اساتید بسیار بالا بوده و به همین سبب نظرسنجی ها با نگاهی ویژه و به صورت دقیق مورد بررسی قرار می گیرند. د) آزمون های کلاسی و پایان ترم در این آزمون ها پیشرفت زبان آموز در تمامی مهارتهای زبان شامل listening، writing، reading و speaking مورد ارزیابی قرار میگیرد. در پایان دوره آزمون پایان ترم در دو بخش کتبی و شفاهی، تحت نظر تیم آفرینش برگزار میگردد. جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره های سازمانی آفرینش با شماره ۲۶۲۳۱۰۹۲ تماس حاصل فرمایید.

سازمان ها و مراکز طرف قرارداد

 
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی تهران
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی تهران
برج میلاد تهران
برج میلاد تهران
بیمارستان امام خمینی (ره)
بیمارستان امام خمینی (ره)
شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول)
شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول)
شرکت مخابرات ایران
شرکت مخابرات ایران
شرکت ملی نفت ایران
شرکت ملی نفت ایران
سازمان انرژی های نو ایران (سانا)
سازمان انرژی های نو ایران (سانا)
شرکت پدیده شیمی نیلی
شرکت پدیده شیمی نیلی
شرکت گلپخش اول (گلرنگ)
شرکت گلپخش اول (گلرنگ)
بیمارستان بهارلو
بیمارستان بهارلو
           
مقالات مرتبط